Expediere și livrare

Cum este livrată comanda mea?
Toate comenzile sunt produse în 1-2 zile. Odată ce comanda dvs. a fost prelucrată, va fi expediată la adresa de livrare prin DPD. Stadiul comenzii dvs. este actualizat imediat, indicându-se un număr de urmărire, care poate fi completat pe site-ul DPD, pentru a vă putea urmări puzzle-ul, imediat ce coletul a fost expediat.

Cât costă transportul?
Pentru toate comenzile internaționale se percepe același tarif de transport, în valoare de 19,99 RON + 5 RON pentru fiecare element suplimentar (numerar la livrare 5-6 zile)

Distribuitoare în loc de Z-Point 14,99 RON + 5 RON pentru fiecare element suplimentar (numerar la livrare 4-5 zile)

Ce se întâmplă dacă nu sunt prezent la adresă în momentul livrării?
DPD vă va contacta în avans, prin telefon. Puteți reprograma livrarea pentru o altă zi.

Pot folosi o adresă de livrare diferită de adresa de facturare?
Da, acest lucru este posibil. Vă rugăm să completați adresa de LIVRARE dorită, în formularul de comandă. Vi se va solicita o adresă de facturare în momentul prelucrării plății.

Au trecut două săptămâni și comanda mea tot nu a ajuns. Ce pot face acum?
Dacă comanda dvs. nu vă parvine în termen de 10 zile lucrătoare, însă puteți găsi numărul de urmărire DPD în pagina cu stadiul comenzii, nu vă îngrijorați, comanda dvs. va sosi foarte curând. Dacă au trecut două săptămâni și nu puteți găsi numărul dvs. de urmărire, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență clienți.

How is my order delivered?

All orders are produced in 1-2 days after payment confirmation Once we have your order processed, it will be shipped to the delivery address via Standard or Expedited method. Your order status is updated immediately with a tracking number, which can be entered at usps.com or dhl.com for tracking your puzzle, once the package is shipped.

How much is shipping?

There is only s single flat rate shipping charge of $9.99 + $1.00 for any additional item (Standard 5-6 business days) and $14.99 + $1.00 for any additional item (Expedited 3-4 business days) on all orders. Max. shipping cost for bulk orders is $30.00

What happens if I am not present at the time of the delivery?

DHL will contact you by email or phone first. You can re-arrange to delivery for another date.

Can I use a delivery address other than my billing address?

Yes, this is possible. Please, fill out the DELIVERY address of your choice in the order form. You will be asked for a billing address when processing the payment.

After two weeks my order still has not arrived yet. What now?

If your order is not received within 10 working days, but you can find your tracking number on the status page, please, be patient - your order shall arrive very soon. If you cannot find your tracking number after two weeks, please contact our customer service.