Expediere și livrare

Cum este livrată comanda mea?
Toate comenzile sunt produse în 1-2 zile. Odată ce comanda dvs. a fost prelucrată, va fi expediată la adresa de livrare prin DPD. Stadiul comenzii dvs. este actualizat imediat, indicându-se un număr de urmărire, care poate fi completat pe site-ul DPD, pentru a vă putea urmări puzzle-ul, imediat ce coletul a fost expediat.

Cât costă transportul?
Pentru toate comenzile internaționale se percepe același tarif de transport, în valoare de 19,99 RON + 5 RON pentru fiecare element suplimentar (numerar la livrare 5-6 zile)

Distribuitoare în loc de Z-Point 14,99 RON + 5 RON pentru fiecare element suplimentar (numerar la livrare 3-4 zile)

Ce se întâmplă dacă nu sunt prezent la adresă în momentul livrării?
DPD vă va contacta în avans, prin telefon. Puteți reprograma livrarea pentru o altă zi.

Pot folosi o adresă de livrare diferită de adresa de facturare?
Da, acest lucru este posibil. Vă rugăm să completați adresa de LIVRARE dorită, în formularul de comandă. Vi se va solicita o adresă de facturare în momentul prelucrării plății.

Au trecut două săptămâni și comanda mea tot nu a ajuns. Ce pot face acum?
Dacă comanda dvs. nu vă parvine în termen de 10 zile lucrătoare, însă puteți găsi numărul de urmărire DPD în pagina cu stadiul comenzii, nu vă îngrijorați, comanda dvs. va sosi foarte curând. Dacă au trecut două săptămâni și nu puteți găsi numărul dvs. de urmărire, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență clienți.